• کانال اوقاف استان زنجان در بله
  • کانال اوقاف استان زنجان در ایتا
لوگوی اوقاف

خبر ویژه

بيشتر

چهارشنبه10خرداد1402

14:28

64

در سوگ خورشید

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان

ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع)

ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع)

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان  حجت‌الاسلام علی ناصر امروز با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: ویژه برنامه سالروز ارتحال معمار بزرگ انقلاب امام (ره) روز 14 خرداد ماه راس ساعت 10:30 در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: ما عزت، اقتدار و امنیت خود را مدیون امام خمینی(ره) بوده و باید مراسم ارتحال ایشان باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در مراسمی که برای 14 خرداد ماه در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در نظر گرفته شده با حضور حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز برگزار خواهد شد و ایشان مولف و نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) و افول آمریکا هستند.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه امام راحل یگانه شخصیت قرن بوده و انقلابی که ایجاد نموده است به عنوان اعجاز قرن معروف می‌باشد گفت: معرفی جایگاه والای امام راحل، یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

وی افزود: از جمله اهداف برگزاری مراسم  14 و 15 خرداد ماه بهانه‌ای است که بیشتر به اندیشه‌ها و شخصیت امام راحل پرداخته و برای زنده نگهداشتن یاد و راه اندیشه امام تلاش نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: سال گذشته سخنرانی که رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت امام داشتند هفت دستور را در راس قرار دادند.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: این دستورات بدین شرح است اولین دستور رهبر انقلاب، نگذارید ضد انقلاب و دشمن از انقلاب هویت‌زدایی نماید که همان اشاره به تحریف امام است.

وی گفت: دومین دستور رهبر معظم انقلاب، نگذارید یاد امام(ره) در جامعه کم رنگ شود همانطور که گفته شده امام(ره) روح جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز کرد: سومین دستور رهبر انقلاب، نگذارید رگه‌های ارتجاع در جامعه نفوذ کند و جایگزین شود و کسی مرتجع است که ما را بخواهد به قبل از انقلاب برساند و چهارمین دستور، دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید و نگذارید جنگ روانی در کشور تاثیر بگذارد.

حجت‌الاسلام ناصر اذعان کرد: پنجمین دستور  از سرمایه ایمان مردم برای عمل صالح بهره بگیرید، ششمین دستور ایشان این است که نگذارید اشخاص اینگونه وانمود کنند که کشور به بن بست رسیده است که در این موارد مقام معظم رهبری دو نکته صبر و امید تاکید دارند.

وی افزود: هفتمین دستور ایشان، باید از مسئولین قدر شناسی کرد دشمن در صدد تخریب مسئولین هستند و مخصوصا مسئولینی که صادقانه خدمت می‌کنند بنابراین سالروز ارتحال امام راحل را نباید ساده گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: از جمله اهداف شوم دشمن، تحریف جایگاه امام(ره) است و در این خصوص بسیار هزینه شده است و معرفی شخصیت، مکتب، اهداف امام(ره) برای نسل‌های جوان از مسائل مهم جهاد تبیین می‌باشد.

تصاویر

 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 25114
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 26
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8268818
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 17459